تقاضای رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان از وزیر اقتصاد: 

صدور اجازه‌ تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد قشم و کیش در هرمزگان 



رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هرمزگان گفت: یکی از مهم ترین خواسته‌ و مطالبه فعالان اقتصادی این اتاق صدور اجازه‌ تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد قشم و کیش در پهنه جغرافیایی استان هرمزگان است.
 
به گزارش صبح ساحل، محمدرضا صفا دیروز در هفتاد و پنجمین شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: درخواست دوم ما این است که در انتقال پرونده‌های مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقیِ فعال در هرمزگان به اداره کل امور مالیاتی استان تعجیل شود تا مردم استان از مزایای درآمدهای مالیاتی استان بهره مند شوند.
وی پرداخت عوارض آلایندگی ناشی از فعالیت‌های صنعتی پارس جنوبی به شهرستان پارسیان مطالبه سوم فعالان اقتصادی ذکر کرد و ادامه داد: علی‌رغم اثبات و تایید انتشار دو گسترش دامنه آلایندگی‌های پارس‌جنوبی به پارسیان و ابلاغ آن به سازمان امور مالیاتی، تاکنون پرداخت عوارض آلایندگی اجرایی نشده است.
صفا چهارمین مطالبه را همکاری سازمان امور مالیاتی در واریز سهم سه در هزار و چهار در هزار درآمد شامل اشخاص حقوقی فعال در استان به حساب اتاق بازرگانی خواند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هرمزگان گفت :مسائل و موانع اقتصادی هرمزگان، عمدتا دارای ماهیت غیرمنطقه‌ای و حل این مسائل محرک، گشاینده و تسهیل‌گر اقتصادی ملی است.
صفا اظهار داشت: این استان دروازه اقتصادی کشور و ظرفیت‌های زیرساختی و توان طبیعی آن، سمبل توانایی اقتصادی ملی جمهوری اسلامی ایران است
منتشر شده: 1
حسین
۱۹ اسفند ۱۴۰۱
با سلام صاحبان خودروهای آمریکایی و ۶ برند چرا از خدمات راهور محروم شده اند ؟ این ظلمی بزرگ و آشکار است
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها